niedziela, 6 lutego 2011

„nocne rozmowy” na wiele tematów

Tym razem (28.01) w UŚ po godzinach gościł rzecznik prasowy Wydziału Prawa i Administracji – dr Michał Kania. Podczas audycji, wyjątkowo towarzyszył mi, nasz Egidowy redaktor naczelny. Rozmowa upływała w rytm rockowych brzmień. O czym rozmawialiśmy? Poruszaliśmy tematy z najróżniejszych dziedzin. Damian zajął naszego gościa rozmową o muzyce brytyjskiej, mi udało się podpytać doktora o jego życie prywatne, dowiedzieliśmy się czegoś o skutecznym podrywie „na płytę U2”. Nie zabrakło rozmów o sporcie i o tym jak utrzymać dobrą kondycje przez cały rok. Program Mam Talent nasunął nam pewne refleksje na temat polskiej muzyki rozrywkowej. Ponadto nasz gość obalił mit studenta prawa – który wbrew powszechnemu przekonaniu wcale nie musi ubierać się formalnie i elegancko na zajęcia ! (ja żyłam w takim przekonaniu całe 20 lat). Nim się spostrzegliśmy, czas naszej audycji dobiegł końca. A my ze swojej strony podziwiamy Pana doktora za nieustającą pasę z jaką podchodzi do swojej pracy. Równocześnie życzymy mu wiele radości z rodziny mającej się niebawem powiększyć.

Pozdrawiam, Ania

Zagraliśmy dla was:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz